Veckans favoriter

0
 
 
1. Den här skålen från IKEA är en nykomling i mitt kök.
 
2. Jag firade nationaldagen med att plantera en massa frön på balkongen. Ja, jag vet - är väldigt sent ute, men bättre sent än aldrig eller hur? Har jag tur så kanske det tittar upp något grönt lagom till midsommar. Och om man liksom jag bor i lägenhet utan tillgång till ett grönsaksland är odlingslådor en finfin lösning. Dessa kommer från Granit.
 
3. Och på tal om frön kan jag tipsa om Impecta fröhandel där du smidigt kan välja bland en mängd olika fröer (fick själv tipset från Sonja). Jag har bland annat planterat dill, gröslök, basilika, sockerärtor och isbergssallad. Ska bli otroligt spännande att se vad som kommer upp!
 
4. Fina skålar i maroccansk stil från Tine K Home.
 
5. Banana Granola från Green Kitchen Stories blir gott till frukosten i sommar.
 
 
 
8. Glasstårta med snickers från Bakers Royale.
 
9. Joanna bjuder på en fryst vit chokladcheesecake med björnbärssås som ser helt makalöst god ut. 
 
10. Sommarsallad med stekta morötter från The Food Club. 
Kommentarer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback