Nytt receptindex

1
Ifall ni undrar varför jag har bombarderat er med en massa inlägg så kan jag berätta att jag äntligen har knåpat ihop ett receptindex. Och enda sättet att göra det på blogg.se är tyvärr att skapa en himla massa nya inlägg...
 
Har utlovat ett receptindex till flera av er besökare under en längre tid, men det har som mycket annat inte blivit av - förrän nu. Nu har bloggen blivit så full av recept att det kanske börjar bli lite svårt att få en överblick på allt, så förhoppningsvis kommer det nya receptindexet att få ordning på detta. 
 
Ni kommer till receptindexet via länken i menyn här ovanför.
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Hannah  

Vad bra med receptindex! Jag brukar gå in i arkiv och leta reda på det inlägg jag skall ha (tex fisksoppa) och trycka på redigera, väl där ändrar jag på kategorier (förutsatt att kategorin finns (tex fisk och soppa) och sedan trycker jag publicera. Inlägget hamnar på samma datum men har hamnat i en ny kategori. Låter lite jobbigt att publicera massa nya, så tänkte bara tipsa om mitt lilla 'knep' :).

Svar: Är inte säker på att jag förstår riktigt, men tack för tipset i alla fall :)
mskafferi.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback