Nytt projekt och 20% rabatt

0
Hej kära kära bloggisar :) Hur har ni det?
Nu var det ju så otroligt länge sedan senaste blogginlägget... Ledsen för det, men livet kom liksom emellan. Tiden bara försvann när vi fick Axel (som blir 2 år i november - vart tar tiden vägen egentligen?!) och just nu är det full fart hela dagarna.
 
Jag är övertygad om att jag kommer ta upp bloggandet igen i framtiden, för jag kan verkligen saknar det. Men den här gången har jag tyvärr inget nytt recept att bjuda på, utan istället vill jag berätta om ett annat stort projekt som jag alldeles nyligen har dragit igång. Jag har nämligen gått och blivit egenföretagare och driver nu en webbshop som säljer barnrumsinredning, leksaker och en del andra barn- och babyprodukter. Jag har valt att fokusera på kvalitativa varumärken, gärna skandinaviska sådana, och en stor del av utbudet är ekologiskt.
 
Och självklart ska mina bloggläsare få ett finfint specialerbjudande! Om ni anger rabattkoden MITTSKAFFERI i kassan får ni 20% på hela sortimentet (gäller även redan nedsatta priser). Bra va?!
 
Webbshoppen hittar ni här: www.minirepubliken.se
 
 
 
Jag kommer absolut inte använda bloggen för att marknadsföra webbshoppen i framtiden, jag lovar. Vill bara göra er uppmärksam på att den finns och ge er lite rabatt :) Så gå gärna in och kika, kanske hittar ni något fint till era barn eller barnbarn.
 
Jag hoppas vi hörs snart igen, men tillsvidare önskar jag er en härlig höst!
 
Kramar,
Stephanie
 
Erbjudandet gäller t.o.m 30 september 2016.
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Kommentarer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback