Vamos a la playa!

Usch, nu har det gått flera veckor igen sedan jag hade tid att blogga. De senaste veckorna har fyllts av övernattningsgäster och jobb, jobb, jobb. Och sen lite mer jobb.
 
Och tyvärr kommer det dröja ännu längre innan jag hinner publicera nya recept här på bloggen. Jag håller nämligen på att packa resväskan för att tidigt imorgon bitti åka iväg på en två veckors semester i Mexiko. Vi bokade en sista minuten så sent som förra helgen och därför har jag knappt hunnit börja se fram emot resan. Det känns faktiskt fortfarande helt overkligt att jag om bara ett dygn kommer att ligga utsträckt på en solstol med en kall Corona i handen. Gött! Min kropp har verkligen skrikigt efter lite värme och sol den senaste tiden. 
 
Men håll ut - jag kommer komma hem utvilad och full av ny inspiration att dela med mig av. Risken finns att det kommer bli mycket guacamole, quesadillas, tacos och annat här på bloggen då :) 
 
Här kommer lite bilder från förra gången vi var i Mexico för två år sedan.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Y A S M I N E  

Gud så härligt att åka till Mexico! Var biljetterna dyra?

Svar: Nej, inte så farligt dyra faktiskt. Jag köpte min biljett en vecka innan avresa och då kostade den 4000. Min sambo hade lite mer is i magen och väntade till två dagar innan, så han fick sin biljett för 2400. Men då är ju inte boendet inräknat så klar :)
mskafferi.blogg.se

   
   
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥  

åååh. mexico..så ljuvligt underbart ♥

   
   
Maria - mamma till Liam ☆  

ser ut att ha varit en underbar semester :)

   
   
Elin  

Åh va härligt med lite värme! Vill oxå!

   
   
Louise  

Åh vilka härliga bilder!

   
   
victoria  

Åh vad härligt!

   
   
Jenny  

Vad härligt. Hoppas ni får en underbar semester!

   
   
aina [fotoblogg]  

Fina bilder :)

   
   
Julia  

Åh vad härligt att åka till Mexico! Hade inte vart fel med en solresa nu :)

   
   
˟ Photospiration  

Vad härligt! :) Själv lämnar man Sverige för Dubai och Mellanösternkryssning på söndag, ska bli riktigt härligt, så förstår hur du känner dig! :)

   
   
tastebyella.blogg.se  

Åh lyxigt värre! Hade ju gärna hängt på om vi säger så :-D Härliga bilder!!

   
   
Felicia Meeske  

Vilken härlig blogg du har :)

Svar: Tack Felicia!
mskafferi.blogg.se

   
   
leavanny.blogg.se  

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
mskafferi.blogg.se

   
   
Saga  

Fin blogg!
Allt bra med dig?
Kram! ❤

Svar: Tack! Allt är jättebra med mig :) Hur är det själv?
mskafferi.blogg.se

   
   
Hanna Karlsson  

Hoppas ni hade en härlig semester!

Svar: Tack, den var riktigt riktigt härlig. Skönt att få lite sol och värme nu när vintern inte verkar vilja ge med sig :)
mskafferi.blogg.se

   
   
Josephine Einarsson  

Riktigt fin blogg du!:)

Svar: Vad kul att du tycker det :)
mskafferi.blogg.se

   
   
Mikxki  

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack :)
mskafferi.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback