Bli först med att gilla Mitt skafferi på Facebook!

2
Idag är jag hemma och vabbar med en febrig Tyra, och medan hon tittar på Natt på museet (dagens tredje film) har jag äntligen (!) passat på att skaffa en facebooksida för bloggen. Här kommer jag så klart posta mina blogginlägg så att ni ser när bloggen har uppdaterats, men tanken är också att jag ska dela med mig av andra länkar och tips utöver det som dyker upp på bloggen.
 
Så häng med till Facebook och bli först med att gilla Mitt skafferi!
Kommentarer
Kommentarer
   
   
milla  

Ska genast kolla in dig på fejjan:)

   
   
Emma  

Vad goda de ser ut!
Och assietterna med de blå blommorna är jättefina! Är de gamla klenoder eller kan man hitta dem nånstans?
/Emma

Svar: Nja, klenoder vet jag inte... Fyndade dem för en billig penning på Tradera :)
mskafferi.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback