Vinnaren av Muttis produktpaket

3
Tävlingen är nu avslutad och det har kommit in flera idéer som låter både goda och intressanta. Men den lycklige vinnaren av produktpaketet från Mutti är Alexandra som driver den härliga matbloggen Kärlek på tallrik. Hon valde att göra Kidneybollar med ricotta, tomatsås och vitlöksfräst zucchinipasta. Väldigt kreativt och jag gillar framför allt det faktum att hon gjorde om min kötträtt till en helt igenom vegetarisk rätt. Grattis Alexandra!



Stort tack till alla er som deltog i tävlingen!

Kanske gillar du också...





Medelhavspaj Pizza al tonno Pasta Delizie
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Linn  

Grattis till vinnaren. Bättre lycka för oss andra nästa gång:-)

   
   
Alexandra - kärlek på tallrik  

Du anar inte hur glad jag blev, tack snälla! :D jag har inte slutat jubla än! Och en sådan fin motivering också - den skulle jag vilja rama in och sätta upp på väggen så glad blir jag av den <3 Härligt att mitt recept föll dig i smaken, och tack för en underbar tävling med en lika underbar vinst :D

   
   
kiwiberries  

åh va gott, skulle gärna göra egen glass men har sällan tid tyvärr. ett framtida projekt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback