Idag kom den...

3
Idag damp den äntligen ner i brevlådan - nya numret av Elle mat & vin. Det här är helt klart den bästa mattidningen! Eftersom jag gillar design uppskattar jag verkligen att de inte bara fokuserar på recepten utan även anstränger sig när det gäller fina bilder, layout, färger, typsnitt etc. Det är helt enkelt väldigt trevligt att bläddra i den. Synd bara att den ges ut så sällan...


Nya numret är fyllt av smarriga recept och härlig sommarinspiration. Jag vill prova...

Laxspett med citrus, örter och rosépeppar
Portionspajer med spenat och vitlök
Grillad thailax med nudelsallad
Marianneglass
Krabbknyten med koriandervinäger
Mandel- och körsbärspaj

...och mycket mycket mer.

Spring och köp!
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Karin  

Rätterna lät verkligen goda!

   
   
Eleonore  

Åh det är så kul att få hem mattidningar! Elle Mat & Vin är bland de bästa, alltid så fräscha recept och fina bilder :)

   
   
Sheila  

Härligt nummer!

Din blogg är verkligen underbar, så många bra och fina recept, jag blir så sugen på att baara baka haha ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback