Hemmagjorda glasspinnar

I helgen har vi gjort hemmagjorda glasspinnar. På IKEA kan man köpa en smart glasspinneform för ingenting och sen är det upp till en själv vad man vill fylla den med. Jag gjorde en helt vanlig smoothie på blåbär, hallon, yoghurt och lite honung och hällde upp i formarna. Sen är det bara att stoppa in i frysen ett par timmar. Väldigt gott och nyttigt! Andra smaker som jag kan tänka mig att prova i sommar: mango, ananas, jordgubb.

Kanske gillar du också...





Frozen Cheesecake Marängswiss Deluxe Hallon- och
avokadosmoothie
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Karin  

Så läskande!

   
   
Line  

re: Det är det!

   
   
karin - trattoria  

oh så gott!

   
   
LORISSA LOVEBOMB  

Jag älskade sådana glassar när jag var liten. Jag använde oftast citronsaft ^^

   
   

Jag är helt kär i din blogg!

   
   
Victoria  

Åh! Nu måste jag åka till IKEA också ;)

   
   
Malin  

Å vilken fin blogg du har! Jättekul att se. Jag har redan fastnat för Västerbottenpaj. Ska testas!

Kul med så många bra recept.



Härlig bild på din fina dotter, gott med glass! Såna gjorde man ofta när barnen var små.

Ha en fin dag!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

   
   
Maria - med bebis i magen ☆  

vad gott :)

   
   
yasmine modell mamma och fru  

så gott.

ha en fin dag kram

   
   
Louise - foto  

Smart att göra egna! :)

   
   
Ida  

Mm! Nostalgikänslor jag får nu då, hehe, brukade göra egen glass på det här viset när jag var liten :)

   
   
Junitjej  

Det ser gott ut!

   
   
chanette med söner  

sån köpt vi med på ikea.. de blå och gröna.. det e verkligen toppen pryl att ha hemma. speciellt nu på sommaren då man har extra glass galna barn

   
   
Sara  

Vilka söta !:)

   
   
Hanna  

Det här vill jag testa nu känner jag ;)

   
   
LINDSHE - svart bälte i shopping! -  

underbar blogg! :D du är otrooooolude duktig på att baka och göra mat! :D sjukt avis på dig.... vill också kunna! :D

   
   
Jeanette  

Vilken fantastisk blogg. Du hamnar på BlogLovin helt enkelt :)

   
   
Nottin  

Det där måste jag pröva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback