Topp 20 2011

6
Så här års översvämmas vi av årskrönikor på tv och i tidningar så jag tänkte att jag skulle sätta ihop en egen liten årskrönika för Mitt skafferi. Bloggen har ju inte riktigt fyllt ett år än, men sedan i mars har jag ändå hunnit publicera en hel del inlägg. Bland dem har jag plockat ut mina absoluta favoriter, recept som jag själv har återkommit till flera gånger under det gångna året. Så om ni ska testa några recept i början av nästa år är det dessa ni ska testa!

Jag har lärt mig massor när det gäller matlagning och bakning sedan jag startade min blogg och ser fram emot ett nytt år med massor av nya smarriga recept att testa. Mitt nyårslöfte i år blir dessutom att lära känna min kamera bättre så att jag kan börja lägga ut bättre bilder här på bloggen. Jag har redan beställt några böcker om foto som jag tänker sätta tänderna i efter nyår. Det är ju trots allt bilderna som frestar en att testa ett nytt recept, eller hur? Nar det vattnas i munnen bara man tittar på ett fotografi, då är det antagligen ett bra recept.

So here you go, min topp 20 2011 (utan inbördes ordning). Gott nytt år!


Kommentarer
Kommentarer
   
   
Patrik Berglund  

ÅH din blogg är ju bara för bra ibland! Massor av smaskiga recept. Och allting är ju relativt lättlagat. Som det moderna Sverige vill ha det. Testa din "Bakad Choklad" den var utsökt. Krämig och god inuti, serverade den med vaniljglass och tinade hallon. Även Kladdkakan var mycket god! =)

   
   
Maria  

Jag som är ny här på din blogg har missat de flesta av de här recepten, men MUMS, flera av dem måste testas efter nyår! :)

   
   
Jessie  

Åh wow, jag ska försöka jobba mej igenom de flesta här tror jag, mums! Gott nytt år!

   
   
Alexandra - kärlek på tallrik  

Tänk vad mycket gott du lockat oss med i år, hoppas det blir lika många härligheter 2012 <3

   
   
Nena  

gud vad massa goda saker!

Onskar dig ett riktigt gott nytt ar:)

   
   
marie  

Oj vilken fin blogg och mycket bra recept detta blir en ny favorit / Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback