Best of 2012

Ännu ett år har passerat här på bloggen. Som vanligt har jag kännt att jag inte alls hinner blogga så ofta som jag skulle vilja, men nu när jag går igenom alla inlägg som publicerats det gångna året ser jag ju att jag trots allt har hunnit med en hel del. 
 
Det finns så otroligt många bra matbloggar där ute och jag är så tacksam att ni ibland väljer att kika in här. Alla ni som läser och kommenterar spelar en stor roll i min strävan efter att hela tiden försöka inspirera med nya recept och bilder. Tack alla för året som gått.
 
Den här veckans favoriter är inga mindre än mina egna favoriter bland det senaste årets inlägg här på bloggen. 
De här recepten har blivit nya favoriter för mig och min familj och ska ni testa några recept det kommande året rekommenderar jag varmt dessa.
 
Gott nytt år allesammans!
 
 
Kommentarer
Kommentarer
   
   
Edith  

Ååååh vad gott! Jag ska testa 4 st! :D

   
   
Sofia  

Så mycket gott :-D

   
   
Malin ~ Inredning och annat  

Bananasplitten med keso och nötter måste jag prova! :)

   
   
Cecilia  

De här recepten såg ju riktigt goda ut. Ska testa chicken enchiladas så fort jag kan.

   
   
Michaela  

åh vad gott!!

   
   
Alicia  

Skämtar du med mig? Har jag hamnat i himmelriket? Satans vad gott det ser ut! Dreglar..

   
   
Paulina Suonvieri  

waaa vad goda recept! här har vi en hel del som ska testas! :D

   
   
Patricia  

Mums, hittade flera som jag vill testa :)

   
   
Elvirus  

Men åh vad gott!

   
   
Caroline  

Men oj så mycket gott, bra med lite inspiration för nästa vecka =)Ha en bra helg!

   
   
Thowe - gymtokig.se  

Mmmm allt ser helt underbart ut.. Tacotårta var något nytt och definitivt något jag vill testa snart.

   
   
Melinda  

Veganska alternativ hade varit trevligt!

   
   
Sandra  

Allt det där ser underbart gott ut! :)

   
   
Karin  

Vattnas i munnen nu!:)

   
   
ellie  

ser otroligt gott ut, men speciellt tacotårtan. älskar tacos!

   
   
michaela- med syskon i magen <3  

åh så mycket gott du lyckades få till under året :)

   
   
Hanna // My Residence, om hus och hem  

Ser supergott ut, får nog ta och prova några!

   
   
Foto by Emerella  

Oj vad god potatissalladen såg ut! Måste testas! :)

Kika gärna in hos mig också :)
Kram

   
   
Anna  

Åh, allt ser supergott ut!!

   
   
E  

Ser bra ut! Igår blev det rödvinsmarinerad oxfilé med rostade grönsaker tillsammans med min första hemmagjorda pasta hemma hos oss!

   
   
Ida Nilsson  

Dina enchiladas ser goda ut! Min sambo har dock tröttnat på tacos (att man ens kan det??)så tyvärr kan jag inte ens göra mitt get recept.. Men nästa gång ska jag prova ditt!

   
   
Cecilia  

Men herregud vad allt ser gott ut!!

   
   
Emma  

Så gott det ser ut! :)

   
   
Sanna ;D  

Åh, så mkt gott. Kladdkaka!!!:D

   
   
Sofie  

gu va fint och åh va gott allt ser ut!!

   
   
Ebba Molin  

Mums! Vilka fina bilder!

   
   
Beata  

Ser obeskrivligt gott ut. Din blogg är helt underbar!

Svar: Tack snälla :)
mskafferi.blogg.se

   
   
fia  

såg riktigt gott ut och vilka bilder! äter med ögat!

   
   
ylva  

Gud vilken härlig blogg!!:D
Så glad att jag klickade :D

Svar: Vad kul att du tycker det :) Välkommen tillbaka!
mskafferi.blogg.se

   
   
Kajsa  

Den himmelska chokladkakan såg fantastisk ut :D hihi

   
   
cecilia  

jättemysigt goda bilder!! :)

   
   
Mitt skafferi  

Tack så hemskt mycket för alla trevliga kommentarer! Och vad kul att så många nya verkar ha hittat hit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback