Mästerkocken.se

Jag skulle vilja tipsa om en ny matsajt som jag har fått i uppdrag att besöka och tycka till om. På mästerkocken.se blandas redaktionellt material med recept samt en köksbutik. Inom kort kommer även ett community startas där man kommer kunna dela med sig av sina egna recept. Dessutom lanseras även Mästerkockens egen tidning den här veckan, där läsarna kan få sina egna recept publicerade.


Jag tycket det verkar jättespännande! Nu är sajten som sagt helt nystartad, men när den kommer igång ordentligt kan det bli hur bra som helst. Bra information, pedagogiska recept och fina bilder. Jag hittade på en gång ett recept som jag tänker testa i helgen - Cheesecake med räkor. Ser otroligt gott ut!


Så jag tycker även du ska besöka mästerkocken.se! Just nu pågår dessutom en tävling med nya vinster varje dag. Bland annat kan du vinna designprodukter för köket och en weekendresa värd 5000 kr. Tävla här

Kommentarer
Kommentarer
   
   
Alexandra - kärlek på tallrik  

Tack för tipset! Alltid roligt med nya sidor och fler recept :)

   
   

Vilken fin blogg Du har med massor av gott. Jag kommer att besöka Dig ofta och få tips. Jag har själv en matblogg med lite tips o mat. Mat är aldrig fel eller hur. Kram Ann

   
   
Linda  

Blev genast hungrig när jag tittade in hos dig!

Den där cheesecaken har jag gjort en variant med sill på midsommar/påsk och även en med kräftstjärtar till nyår och den är JÄTTEgod!

/Linda

   
   
Rossanna  

Hej fina; följ mig på blogglovin så följer jag dig. Kram

   
   
Em  

Gud vilken bra blogg! Jättefina recept!

   
   
Marcela  

vilken underbar blogg, hur kan jag ha missat denna tidigare? Och räkcheescaken såg ju hur god ut som helst!!

   
   
Kirpan  

shit vad många recept jag hittat här! haha vet inte när jag ska ha tid att testa allt! :D

   
   
Hannah  

har följt din blogg ett tag och gillar den, kul att se att den ligget på framsidan på blogg.se idag :D

   
   
Sofie  

Åh, vilken fin blogg! Fina bilder, fin layout, lockande recept.. direkt upp på bloglovin! :)

   
   
Mandy - En Musikblogg  

I need food ...

   
   
Mia  

Oj vad fin blogg. Blev jätteinspirerad utav den, och kycklingrecepten är mina favotriter hittils.



Gillade den så mycket att jag länkade till dig, hoppas det var okej.

   
   
Amanda  

Spännande! Kanske är något man borde testa såhär i juletider :)



Kika gärna på mitt bidrag i Postfotos tävling och rösta om du gillar det - http://tavling.postfoto.se/bidrag/?entryid=62&utm_source=email&utm_medium=authenticate_ur_fotobok&utm_campaign=competition_authenticate

   
   
Jossan ★  

Mycket intressant & fin blogg! :D

   
   
elin  

Åh va mycket gott du visade upp i bloggen, blev ju hungrig nu =)

   
   
Linda Cathrine  

Vilken underbar blogg du har! Här kommer jag kika in fler gånger. Ha det bra

   
   
Tess  

vilken fantastisk blogg du har! Och det här ska jag testa till jul :) mums!

   
   
E l v i r a  

Åh! Vad gott! :o

Ser verkligen intressant ut! :)

   
   
Markus- johannesbo  

Så himla gott!

   
   
Nocturnia  

Åh, vad många underbara recept! Kommer besöka dig flitigt sen när jag är klar med min diet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback